Celebreu el Nadal regalant productes del CRAI UB

Blog CRAI Universitat de Barcelona

marqueting2014No podeu celebrar com cal aquest Nadal sense comprar i regalar els productes que hem preparat per a vosaltres al CRAI UB. Són un regal ideal per obsequiar els vostres amics, familiars o coneguts en aquestes festes de Nadal.

Com cada any, teniu ja a la vostra disposició el Calendari CRAI 2015 que aquest any us ofereix una mostra d’activitats i recursos rellevants, especials o poc coneguts dels nostres centres.

IMAG1117

A més, aquest 2014, el CRAI de la UB ha fet 10 anys i ho ha volgut commemorar amb la realització d’una tassa i un dossier per a documents:

IMAG1115IMAG1116

No ens oblidem de les llibretes de Col·leccions especials del CRAI. Aquest any hem fet un nou model:

IMAG1118

Si els nostres productes us agraden, els podeu adquirir a bon preu als CRAI Biblioteques de:

Belles Arts  |  Biblioteconomia  |  Campus de Ciències de la Salut de Bellvitge  |  Campus de Mundet  |  Farmàcia

View original post 28 more words

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.