Cataloguem el fons de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA)

barra-biblotecaEl CRAI Biblioteca de Lletres no para de créixer i hem començat recentment la catalogació del Fons de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA).

L’Institut, situat a la planta soterrani del Pati de Lletres de l’Edifici Històric, disposa d’una biblioteca única en tot l’estat espanyol especialitzada en les cultures del Pròxim Orient Antic, especialment en les disciplines d’assiriologia i semitística.

Actualment la biblioteca de l’IPOA disposa d’un fons de més de 12.000 volums que inclou un gran nombre de monografies, col·leccions, homenatges, revistes, separates i obres de referència especialitzades. Aquest fons pot ser consultat a l’actual ubicació de la biblioteca de l’IPOA, al soterrani del Pati de Lletres.

Aquest és el primer document que s’ha introduït al catàleg:

ipoa1

En el següent enllaç veureu el que hi tenim catalogat fins ara: Fons IPOA al catàleg.

Aquesta entrada s'ha publicat en Biblioteques, Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Cataloguem el fons de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA)

1. Retroenllaç: Mostra bibliogràfica: Fons de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA) | Bloc de Lletres

2. Retroenllaç: Mostra bibliogràfica: Viatges a l’Orient | Bloc de Lletres