Jornada: «Presència del català en l’espai cientificotècnic. Quina terminologia tenim, sense textos especialitzats?»

Us passem aquesta informació del Blog de l’Observatori de la Recerca (OR-IEC):

La Societat Catalana de Terminologia (SCATERM), societat filial de l’Institut d’Estudis Catalans (IEC), organitza juntament amb la Fundació Torrens-Ibern, la XII Jornada de la SCATERM sota el títol «Presència del català en l’espai cientificotècnic. Quina terminologia tenim, sense textos especialitzats?». L’acte tindrà lloc el dijous 16 d’abril a les 9.00 hores a la Sala Nicolau d’Olwer de l’IEC. La inscripció a aquest acte és gratuïta.

La Jornada tractarà la utilització i presència del català en la recerca, sobretot en la creació de coneixement altament especialitzat que duen a terme centres de recerca i universitats. Així mateix, es debatrà sobre les publicacions especialitzades que transmeten aquest coneixement i com s’ho fan els investigadors que volen publicar en català.

Per més informació podeu consultar el programa de la Jornada al lloc web de la SCATERM.

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.