Manuscrits, incunables i llibres impresos d’autors grecs, llatins i humanistes: una mostra del CRAI Biblioteca de Reserva

Blog de Reserva

Caplletra del manuscrit 12Difondre una part il·lustrativa del fons bibliogràfic antic del CRAI Biblioteca de Reserva de la Universitat de Barcelona: heus aquí l’objectiu de la mostra de manuscrits, incunables i llibres impresos que romandrà oberta del 9 al 23 de juliol a les vitrines del CRAI Biblioteca de Lletres i del CRAI Biblioteca de Reserva. L’exposició se centra sobretot en autors grecs, llatins i humanistes, entre els quals destaquen Píndar, Llucià de Samòsata, Ciceró, Virgili, Antonio de Nebrija i Juan Luis de la Cerda.

La mostra, ampliada, es pot visitar també virtualment a la pàgina web de la Biblioteca de Reserva.

La mostra ha estat preparada per la Secció Catalana de la Sociedad Española de Estudios Clásicos, juntament amb els departaments de Filologia Grega i de Filologia Llatina i en col·laboració amb el CRAI Biblioteca de Reserva, amb motiu del XIV Congrés d’Estudis Clàssics que acull la Facultat de Filologia…

View original post 103 more words

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.