Articles de revistes catalanes al catàleg col·lectiu CCUC

Si consulteu habitualment el catàleg CCUC (o el PUC) és bastant probable que entre els resultats d’alguna cerca hi trobeu articles de revistes científiques catalanes amb l’enllaç al repositori RACO. Això és així perquè s’han anat incorporant els articles continguts en aquest repositori digital.

En el següent exemple en podeu veure uns quants entre els resultats d’una cerca per paraula clau:

raco

• RACO (Revistes Catalanes amb Accés Obert) és un repositori cooperatiu des del que es poden consultar, en accés obert, els articles a text complet de revistes científiques, culturals i erudites catalanes.
  • El CCUC és un catàleg amb més de 5 milions de títols que dóna accés a més de 10 milions de documents físics. Incorpora els fons de les biblioteques membres del CSUC i d’altres biblioteques associades.
  • El préstec consorciat (PUC) és un servei gratuït que permet als usuaris de les biblioteques de les institucions membres del Consorci sol·licitar i tenir en préstec documents d’una altra biblioteca del CSUC. Les biblioteques universitàries participants en el PUC són la UB, la UAB, la UPC, la UPF, la UdG, la UdL, la URV, la UOC, la URL, la UVIC-UCC i la Biblioteca de Catalunya.

Aquesta entrada s'ha publicat en catàlegs, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web, Referència, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.