“El Racó del Sànscrit”: Llibres de Literatura Sànscrita al CRAI Biblioteca de Lletres

Els amants del Sànscrit tenen una bona nova. El CRAI Biblioteca de Lletres de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona compta amb una altra col·lecció d’obres de Literatura Sànscrita, fruit d’una donació per part dels organitzadors dels Cursos de Llengua i Literatura Sànscrites de la Universitat de Barcelona.

El lloc on la trobareu és un dels més atractius de la Biblioteca: és al vostre abast en l’anomenada correntment “Torre del Rellotge”, on també hi són els llibres de Grec Clàssic. Allà podreu llegir davant les amples finestres de la sala, obres cabdals de la Literatura Sànscrita, com la Bhagavadgītā, el Śrīmad Bhāgavatam i l’obra bengalí Śrī Caitanya Caritāmṛta, entre d’altres. Aquesta donació compta amb més de 30 volums traduïts a l’anglès pel mestre A. C. Bhaktivedānta Svāmī Prabhupāda, amb una qualitat editorial extraordinària. En el “Racó del Sànscrit” també hi trobareu obres sobre aquesta matèria traduïdes al català com també hi són al castellà. Us hi esperem.

Dra. María Elena Sierra
Professora de Llengua i Literatura Sànscrites

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Lingüística i llengües, Literatura i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.