‘Understanding Shakespeare’ i altres projectes innovadors de JSTOR Labs

El gran projecte ‘Understanding Shakespeare’, que enllaça obres de Shakespeare, línia a línia, amb els articles relacionats que hi troba al portal JSTOR, ha ampliat el nombre de textos connectats. A dia d’avui són ja trenta-vuit els títols inclosos al projecte (labs.jstor.org/shakespeare/).

Aquest és un bon exemple de les innovacions que s’estan duent a terme en el món de la cerca d’informació i les humanitats digitals, com aquests altres projectes de JSTOR Labs:

jstorlabsSnap
Fes una foto amb el mòbil d’una pàgina de text i descubriràs articles a JSTOR sobre el mateix tema.

Reflowit
Aquesta aplicació facilita la lectura del text adaptant el text dels pdf digitalitzats a la pantalla del mòbil. Creat en el marc de l’Open Book Hack Day de la New York Public Library Labs.

Classroom Readings
Eina amb la qual els professors poden trobar ràpidament lectures acadèmiques a JSTOR per compartir amb els estudiants.
Es poden trobar amb un cercador general o navegar per una classificació temàtica.

classroom

Aquesta entrada s'ha publicat en Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.