“El teu llibre pot ser part d’una història”. Participa a RECICLA CULTURA

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Banner web o xarxes socials 4
El Centre de Recursos per a l’Aprenentatge i la Investigació (CRAI) de la Universitat fa seva la proposta «El teu llibre pot ser part d’una història» i us encoratja a participar a la campanya Recicla cultura.

La campanya Recicla cultura a la Universitat està organitzada pel Comissionat per a Desenvolupament Social i Envelliment, a través de Voluntariat UB i en col·laboració amb el CRAI i els Serveis Lingüístics.

La Fundació Servei Solidari posa en marxa la quarta edició d’aquesta iniciativa que promou la donació de llibres per tal que altres persones els puguin aconseguir mitjançant un donatiu, el dia de Sant Jordi.

L’objectiu és finançar els cursos d’alfabetització i llengua que imparteix la Fundació Servei Solidari des de fa 10 anys, per facilitar la integració social de persones nouvingudes a Catalunya.

Des del CRAI us proposem, com cada any, de col·laborar en aquesta proposta. Segur que a

View original post 166 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.