Exposició bibliogràfica: Manuel María e a xeración dos 50 en Galicia

Celebrem el ‘Dia das Letras Galegas’ amb l’exposició bibliogràfica: Manuel María e a xeración dos 50 en Galicia, que es pot veure fins el 20 de maig a les vitrines d’entrada a la biblioteca.

letrasgalegas

Organitzat per: Estudis Gallecs i Portuguesos, Universitat de Barcelona:

«Manuel María Fernández Teixeiro (1929-2004), autor destacat pel caràcter combatiu i el seu compromís polític, abasta diferents gèneres, des de la poesia a la narrativa passant pel teatre i l’assaig.

No és fàcil resumir en poques línies l’obra d’aquest insigne poeta, referència imprescindible en el panorama literari de la segona meitat del segle XX, per l’amplitud dels seus registres, de les seves propostes i de la seva temàtica.

Entre la seva extensa producció, cal destacar per la seva rellevància Muiñeiro de brétemas (1950), Morrendo a cada intre (1952), Advento (1954), Terra Chá (1954), Documents personaes (1958) i Remol (1970), entre altres.»

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.