Fons de goigs, auques i fulls de poesia religiosa

Ja es pot consultar el fons de goigs que hem incorporat recentment al catàleg. Es tracta d’una extensa col·lecció de 1205 goigs dedicats a Jesucrist, les Mares de de Déu i els Sants, la majoria publicats entre 1939-1970. El fons es complementa amb altres fullets de naturalesa similar com goigs no religiosos o humorístics, poesia religiosa i algunes auques.

Del fons, que es va rebre via Dipòsit Legal a l’antiga Biblioteca Pública i Universitària, en destaquen com a autors més citats Jacint Verdaguer, Miguel de Cervantes o Ramón Llull. La major part són en català i publicats en blanc i negre, però en destaquen alguns impresos a color com els que us oferim a continuació:

Així doncs, us convidem a endinsar-vos en el món dels goigs. Ben segur que us sorprendrà!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Literatura i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.