Els cursos en línia MOOC (Massive Online Open Courses)

MOOC_for_Free_Education

By Célya Gruson-Daniel CC BY 2.5

Tot i que qüestionats per alguns, els cursos en línia tipus MOOC (Massive Online Open Courses) estan guanyant protagonisme en un món on aprendre pel nostre compte ja no és una opció sinó una necessitat. El ventall de temes, modalitats i institucions que ofereixen aquest tipus de cursos és amplíssim.

Per posar un exemple, el portal Class Central recull en aquests moments més d’un miler de cursos que han començat recentment o que estan a punt de començar. Són cursos que institucions d’arreu del món ofereixen mitjançant diferents plataformes com Coursera, Udacity, edX, Miríada, Future learn, etc.

Si t’animes a fer-ne un, a nivell més local es pot consultar l’oferta de cursos MOOC de les universitats catalanes des de la plataforma UCATX.

Més llistes de cursos MOOC:

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.