Nous documents a la col·lecció digital ‘Històrica UB’

apraiz

Hem afegit recentment a la col·lecció discursos inaugurals del Dipòsit Digital, vint-i-tres discursos inaugurals pronunciats per catedràtics de la Universitat de Barcelona entre els anys 1910 i 1950.

La temàtica dels textos és molt variada, depenent del perfil de cada conferenciant: política docent, humanisme, dret, geografia, estètica, botànica mèdica, cristianisme….

La col·lecció de discursos inaugurals forma part de la secció Històrica UB, on hi podeu trobar els documents que tenen com a eix temàtic la pròpia Universitat de Barcelona:

• La col·lecció de monografies històriques: inclou documents monogràfics de tipus històric, legislatiu, normatiu i descriptiu que dibuixen la història de la pròpia universitat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos electrònics, Recursos web i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.