Els que ja coneixeu el CRAI Biblioteca de Lletres sabeu que no és una sola biblioteca unificada, sinó la suma de diferents sales i seccions en quatre espais separats i amb contingut temàtic diferenciat (la Central -amb el dipòsit i les sales de Grec i Hebreu, la secció d’Hispàniques i Llatí i, finalment, la secció de Romàniques).

Totes les seccions envolten la primera planta del Pati de Lletres, excepte la de Romàniques, que està situada al pàrquing de l’Edifici històric, a la planta baixa. Aquesta secció conté part del fons més prestat i consultat de la biblioteca:  els llibres de lingüística i llengües, de literatura catalana, portuguesa, gallega, basca, etc.

Teníem clar feia temps que l’espai precisava d’una millor retolació que fes més fàcil la seva ubicació. Finalment s’ha pogut fer amb un rètol gran i contundent, il·lustrat amb un fragment de Tirant lo Blanc.

Esperem que ara sigui més fàcil per tothom trobar la secció on es troben les gramàtiques, els llibres de didàctica de la llengua, les últimes novetats rebudes en català o les edicions en llengua original de Jorge Amado, per posar-hi alguns exemples.

Josep Turiel

CRAI Biblioteca de Lletres - Universitat de Barcelona Gran Via de les Corts Catalanes, 585. 08007 Barcelona http://crai.ub.edu/
Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a On puc trobar els llibres de lingüística (i de filologia catalana, portuguesa, gallega…)?

1. Retroenllaç: On puc trobar els llibres de lingüística (i de filologia catalana, portuguesa, gallega…)? | Blog CRAI Universitat de Barcelona