Mostra bibliogràfica: Viatges a l’Orient

viatges_xarxes

Donem la benvinguda al nou curs 2016/2017 amb la mostra bibliogràfica Viatges a l’Orient, que podeu veure exposada a les vitrines de l’entrada i interiors del CRAI Biblioteca de Lletres.

Es mostren alguns llibres de la biblioteca privada de Raimon Griñó i Damians, un fons de llengües semítiques i egiptologia que vam rebre en donació fa uns quants mesos i que actualment està ja completament integrat al catàleg del CRAI. Una altra part dels llibres exposats provenen de la biblioteca de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA), encara en procés de catalogació (més informació a l’apunt: Cataloguem el fons de l’Institut del Pròxim Orient Antic (IPOA)).

La totalitat de les vitrines de la mostra contenen documents que relaten viatges a l’Orient Mitjà i Llunyà, excepte una de les vitrines exteriors que s’ha dedicat a la narració de viatges en la literatura.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.