Préstec especial durant el Nadal

Préstec Nadal 2016

Els CRAI Biblioteques de la Universitat de Barcelona oferim als nostres usuaris un préstec especial de Nadal.

Els documents prestats i renovats a partir del dilluns 5 de desembre de 2016, tindran com a data de retorn el 9 de gener de 2017. Els documents de Bibliografia recomanada tindran préstec especial des de dimecres 14 de desembre de 2016.

D’altra banda, a causa del tancament d’algunes biblioteques de les universitats catalanes durant els dies de Nadal, les sol·licituds de Préstec Consorciat PUC rebudes a partir del 19 de desembre, se serviran amb retard. El servei es restablirà a partir del 9 de gener de 2017.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.