El CRAI de la Universitat al viquiprojecte Bibliowikis/#1Lib1Ref

Blog CRAI Universitat de Barcelona

Campanya_Bibliowikis_1lib1ref_en_català

El CRAI de la Universitat s’ha adherit, també aquest any al Viquiprojecte:Bibliowikis/#1Lib1Ref, campanya internacional que ha tingut lloc del 15 al 31 de gener de 2017, i on bibliotecaris d’arreu del món han fet servir la seva expertesa per afegir una referència bibliogràfica en un article de la Viquipèdia.

La campanya forma part del 16è aniversari del naixement de la Viquipèdia i en l’àmbit català és promoguda per Amical Wikimedia, The Wikipedia Library, el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris i Documentalistes de la Comunitat Valenciana, el Col·legi Oficial de Bibliotecaris-Documentalistes de Catalunya, la Xarxa de Biblioteques de Barcelona, la Xarxa de Biblioteques de la Diputació de Barcelona, la Xarxa de Biblioteques Andorranes i la Biblioteca de Catalunya, entre d’altres, i ara també pel CRAI de la Universitat de Barcelona.

Els bibliotecaris del CRAI han participat en aquest projecte treballant en les següents…

View original post 263 more words

Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.