Recursos útils per cercar tesis doctorals

Descarrega’t el PDF amb els enllaços

Nacionals:

Dipòsit Digital
Tesis Doctorals al Dipòsit Digital de la Universitat de Barcelona (Com publicar tesis doctorals de la UB).

TDX (Tesis Doctorals en xarxa)
Tesis dipositades en text complet o consultables d’universitats participants en el projecte i d’altres universitats espanyoles.

Teseo
Base de dades amb informació de tesis doctorals aportada per les universitats espanyoles des de 1976.

Dialnet – Tesis doctorales
Cerca tesis a la majoria de les universitats espanyoles.

Internacionals:

DART Europe
Accés global a tesis doctorals europees.

OATD – Open Access Theses and Dissertations
Bon recurs per trobar tesis d’accés obert publicades arreu del món.

NDLTD Networked Digital Library of Theses and Dissertations
Projecte de biblioteca digital en el qual participen diferents consorcis (entre ells el CBUC), institucions i universitats d’arreu. Permet la consulta de tesis llegides en aquestes universitats. Moltes es poden consultar en text complet.

OpenDissertations.com  American Doctoral Dissertations
Inclou tesis des de 1902 a l’actualitat.

Tesis a catàleg CRAI UB:

Cataleg.ub.edu – Es poden trobar tesis majoritàriament, però no únicament, llegides a la Universitat de Barcelona, tant en paper com electròniques. Només cal afegir als termes de la cerca del tema amb la paraula clau “tesis” o “tesis doctorals”.

Els catàlegs de les biblioteques universitàries permeten accedir a la major part de les tesis llegides a les universitats on pertanyen. També es poden fer cerques generals a catàlegs col·lectius com el CCUC a nivell català, Rebiun a nivell estatal, o el catàleg Worldcat a nivell internacional.

Més recursos:

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Referència i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Recursos útils per cercar tesis doctorals