Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica

Us fem arribar el programa de les properes sessions d’aquest seminari que es desenvoluparà entre els mesos de maig i juny a la Facultat de Filologia:

Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica.

Programa (PDF)

♦ Publicació d’articles en revistes i de llibres acadèmics  12 de maig (12-14 h)

♦ Índexs d’impacte i avaluació de la recerca  19 de maig (10-12 h)

♦ Estades de recerca internacionals  2 de juny (10-12 h)

♦ Difusió en obert dels resultats de la recerca i en xarxes socials acadèmiques 9 de juny (12-14 h)

Lloc: Aula 102A, Pati de Lletres, Facultat de Filologia. Entrada lliure

Organitzen: Marta Puxan Oliva i Mariona Vernet, amb el recolzament del Vicedeganat de Recerca de la Facultat de Filologia i del Departament de Llengües i Literatures Modernes i d’Estudis Anglesos.

Aquesta entrada s'ha publicat en Cursos, Revistes i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica

1. Retroenllaç: Seminaris per al desenvolupament d’una carrera acadèmica a la Facultat de Filologia de la UB | Blocveu

2. Retroenllaç: La difusió en obert dels resultats de la recerca i en xarxes socials acadèmiques | Bloc de Lletres

3. Retroenllaç: Seminari per al desenvolupament d’una carrera acadèmica | Blocveu