Si estàs preparant el Treball Final de Grau (TFG), aquesta guia elaborada pels Serveis lingüístics de la Universitat de Barcelona et pot ajudar molt: Guia lingüística per a la presentació escrita i oral del treball final de grau.

Hi trobaràs consells tant per a la redacció del treball escrit com per a l’exposició oral. S’inclouen orientacions, exercicis, vídeos i altres documents i recursos.

Per a les tasques de revisió et poden ser molt útils aquestes llistes de control amb els punts a revisar abans de presentar el treball: el format, la introducció i la conclusió, el desenvolupament del treball, la revisió final i els materials de suport per a la presentació oral.

www.ub.edu/tfg/

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Recursos electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Guia lingüística per a la presentació escrita i oral del treball final de grau (TFG)

1. Anònim ha dit:

No xuta.