Professorat: enllaços útils per afegir als cursos del campus virtual

Hem recollit el següent material per facilitar als alumnes l’accés a les fonts d’informació disponibles al CRAI Biblioteca de Lletres, convidant al professorat de la Facultat de Filologia que comparteixi els enllaços als seus cursos del campus virtual:

1. Presentació general del CRAI Biblioteca de Lletres i els seus serveis principals.

Disponible en català, castellà i anglès:

Conèixer el CRAI Biblioteca de Lletres | Conocer el CRAI Biblioteca de Lletres | Get to know the Philology CRAI Library

2. Pòster-guia de com es localitzen els llibres al CRAI Biblioteca de Lletres.

3. Pàgina amb tutorials d’ajuda sobre el catàleg, com reservar sales d’estudi, accedir als recursos en línia, etc.

4. Guia amb una tria de les principals bases de dades i portals de revistes electròniques per localitzar articles acadèmics.

5. Pàgina amb enllaços a guies i infografies publicades al blog: consells sobre els recursos d’informació, Mendeley, catàleg, articles electrònics…

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.