MicroMooc sobre l’accés obert

Com cada any, la darrera setmana d’octubre té lloc la Setmana Internacional de l’Accés Obert (#OAWEEK). En aquest marc, 11 universitats catalanes impartirem conjuntament un Micro-mooc per difondre nocions bàsiques sobre l’accés obert. Aquest Micro-mooc serà un curs que es durà a terme íntegrament a través de Twitter, amb unes 20 piulades diàries que es publicaran al compte @moocmicro.

L’objectiu d’aquest curs és difondre conceptes i nocions bàsiques sobre l’accés obert proporcionant bones pràctiques, iniciatives, estàndards i eines per publicar, difondre i preservar tant les publicacions com les dades generades en el marc d’una recerca. Amb l’etiqueta #OAMOOC es podran piular també comentaris i dubtes que seran resolts per l’organització. Si voleu saber més sobre l’accés obert, us animem a seguir-lo .

Així mateix, durant aquesta setmana, el CRAI Biblioteca de Lletres difondrà diàriament a través de les xarxes socials continguts de diferents aspectes de l’accés obert en el camp de les matèries impartides a la Facultat de Filologia i de les humanitats en general.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.