Treball final de grau TFG – Guia de recursos del CRAI Biblioteca de Lletres

Recentment hem publicat a la pàgina del CRAI Biblioteca de Lletres una guia que recull un bon grapat de consells i eines de suport per la realització del treball final de grau (TFG) a Filologia:

Durant aquest mes de novembre l’estem presentant a l’alumnat de TFG, juntament amb la Guia lingüística per a la presentació escrita i oral del treball final de grau dels Serveis Lingüístics de la Universitat de Barcelona. Podeu consultar els horaris de les sessions aquí.

Confiem tenir llesta aviat la versió de la guia en castellà. Mentrestant, doneu-hi un cop d’ull i feu-nos arribar qualsevol suggeriment de millora.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Bases de dades, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.