Cercabib, la nova eina per trobar informació al CRAI de la Universitat de Barcelona

El CRAI de la Universitat de Barcelona ha estrenat una nova eina de cerca: Cercabib.

La nova eina permet cercar des d’un únic punt i de manera simultània els recursos d’informació del CRAI al marge del suport, la tipologia o la ubicació:

Podeu accedir a Cercabib (de moment en fase beta) des de la pàgina inicial del Web del CRAI. Durant aquest període de prova, ens agradaria conèixer la vostra valoració del cercador, quins aspectes es podrien millorar o qualsevol suggeriment que considereu fer-nos. Si us plau, empleneu aquesta breu enquesta i feu-nos arribar la vostra opinió. La vostra col·laboració és molt important per a nosaltres ja que en aquesta fase estem perfilant la configuració i funcionament general de l’eina.

Mentre duri aquesta fase beta, es mantindrà l’accés individual al Catàleg i al ReCercador. Quan tinguem la versió definitiva, Cercabib serà l’eina principal per buscar informació al CRAI de la UB.

Extret del Blog CRAI Universitat de Barcelona:  Cercabib. El nou cercador del CRAI de la UB.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )