Noves adquisicions a Lletres (febrer 2018)

Ja podeu fullejar via Pinterest la tria de novetats entrades al CRAI Biblioteca de Lletres durant el mes de febrer. La llista completa la trobareu en aquest enllaç al catàleg.

Destaquem les següents obres a càrrec de professorat de la Universitat de Barcelona:

Joan Solà : una memòria viva, editat per Sebastià Bonet, Neus Nogué i Eulàlia Salvat. Recull de cinc ponències presentades a la jornada d’estudi amb motiu del 5è anniversari de la mort de Joan Solà, organitzades pel Departament de Filologia Catalana de la Universitat de Barcelona i celebrada el 13 de noviembre de 2015.

Escrits sobre literatura comparada, de Joseph Texte. Edició i introducció a càrrec d’Antoni Martí Monterde.

La Lozana andaluza, un retrato en clave : pasquines históricos en la Roma babilonia, per Rosa Navarro Durán.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )