Simposi Internacional Prudenci i Aurora Bertrana

Divendres 23 de març de 2018 tindrà lloc a l’Institut d’Estudis Catalans el Simposi Internacional Prudenci i Aurora Bertrana, que comptarà amb la participació d’experts en la vida i les obres dels dos escriptors. Aquest simposi està organitzat per l’Institut d’Estudis Catalans, la Institució de les Lletres Catalanes i la Universitat de Girona.

Consulteu el programa. L’assistència és gratuïta, però cal inscripció prèvia mitjançant l’adreça electrònica infobertrana.cultura@gencat.cat o el telèfon 933 162 745.

El simposi és l’acte de clausura de les activitats programades amb motiu de l’Any Bertrana 2017, un any en el qual el CRAI Biblioteca de Lletres ha participat amb una mostra bibliogràfica que va tenir lloc el febrer de 2017 i amb dues cronologies interactives:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )