Campanya de recollida de llibres #ReciclaCultura a la UB

Vols participar a la campanya d’enguany de «Recicla Cultura» a la Universitat de Barcelona? Aquesta iniciativa de la Fundació Servei Solidari promou la donació de llibres perquè altres persones els puguin adquirir a un preu simbòlic per Sant Jordi. Amb els diners recollits es financen cursos d’alfabetització i llengua que faciliten la integració social de les persones nouvingudes a Catalunya.

Nosaltres ja estem preparats i esperem els teus llibres a totes les biblioteques del CRAI fins el 13 d’abril. Posteriorment, els dies 18 i 19 d’abril, la Universitat instal·larà parades on els llibres es podran adquirir mitjançant un donatiu.

Més informació:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )