Literatura, audiollibres i aprenentatge de llengües a Spotify

Recentment Spotify ha anunciat novetats en la versió mòbil gratuïta, que ara ofereix menys restriccions. Si sou subscriptors de pagament, recordeu que els estudiants teniu accés a una quota reduïda.

Has pensat mai a buscar continguts literaris o d’aprenentatge de llengües a Spotify? Els enllaços que oferim a continuació són alguns exemples de cançons, autors, àlbums o llistes de reproducció sobre aquestes matèries.

Escriptors que llegeixen les seves obres:

Lectures d’obres literàries o audiobooks:

Llistes de reproducció de música citada a textos literaris:

Jazzuela: selección de Jazz de Rayuela | The music of Haruki Murakami | Murakami’s Norwegian Wood playlist | Que viva la música – Andrés Caicedo | Nick Hornby’s High Fidelity

Cursos d’idiomes:

A Spotify es poden trobar recursos per aprendre idiomes, més enllà de la música en llengua original. Per exemple, si busqueu “learn Russian” trobareu resultats com les llistes de reproducció: Learn Russian, Learn Russian in your car o Speaking Russian Fast-Track.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )