«Los trabajos y los días» Homenatge a Rosa Navarro Durán

«

Amb motiu de l’homenatge a la Dra. Rosa Navarro que es farà demà a l’Aula Magna de la Facultat de Filologia, el CRAI Biblioteca de Lletres ha muntat una exposició, titulada «Los trabajos y los días» on podeu veure una mostra de l’extensa obra de recerca i de divulgació de l’estimada professora.

En l’acte d’homenatge (15 de maig, Aula Magna, 11h) hi participaran:

Joan Elias i Garcia, Rector de la Universitat de Barcelona.

Jesús Javier Velaza Frias, Degà de la Facultat de Filologia de la Universitat de Barcelona.

Adolfo Sotelo Vázquez, Catedràtic de Literatura Espanyola de la Universitat de Barcelona.

Marisa Sotelo Vázquez, Directora del Departament de Filologia Hispànica, Teoria de la Literatura i Comunicació.

José Antonio Pascual, membre de la RAE i catedràtic de Llengua Espanyola de les universitats de Salamanca, Sevilla i Carlos III de Madrid.

Rosa Navarro Durán, Catedràtica de Literatura Espanyola de la Universitat de Barcelona.

Durant la sessió es projectarà un un vídeo commemoratiu.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )