Exposició: Pedrolo, més enllà dels límits

Enguany es commemoren els cent anys del naixement de Manuel de Pedrolo (L’Aranyó, 1918 – Barcelona 1990), autor d’una prolífica obra com a novel·lista, dramaturg, poeta i traductor, a més de col·laborador de les revistes catalanes més rellevants de l’època. La comissària de l’Any Pedrolo és la professora de la Universitat de Barcelona, crítica literària i escriptora Anna Maria Villalonga.

El CRAI Biblioteca de Lletres se suma a la commemoració de l’Any Manuel de Pedrolo amb una exposició que inclou, a les vitrines exteriors de la biblioteca, una mostra bibliogràfica i, a l’interior de la biblioteca, l’exposició itinerant que ha creat la Institució de les Lletres Catalanes i que porta per títol Pedrolo, més enllà dels límits.

Podeu seguir els esdeveniments sobre l’Any Pedrolo a Twitter seguint l’etiqueta i el perfils @AnyPedrolo_2018 i @Espai_Pedrolo.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions, Literatura i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Exposició: Pedrolo, més enllà dels límits

1. Retroenllaç: Exposició: Pedrolo, més enllà dels límits — Bloc de Lletres – Raquel Picolo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )