Poesia filosòfica… visual al CRAI Biblioteca de Lletres

A partir d’avui, 29 de juny, es pot visitar l’exposició Poesia filosòfica … visual, a càrrec del poeta visual Toni Prat, a diferents espais del CRAI Biblioteca de Lletres: a les vitrines exteriors i al pati Curtis Bennet. El dia 5 de juliol l’exposició comptarà amb la presència de l’autor entre les 17 i les 20 hores.

Paral·lelament es pot visitar l’exposició Matematicopoemes, també a càrrec de Toni Prat, al CRAI Biblioteca de Matemàtiques, situat a la segona planta de l’edifici històric de la Universitat de Barcelona.

«La poesia visual per a mi, no és res més que poesia… i poesia per a mi, és allò que té la capacitat de commoure el conscient i l’inconscient de les persones, que remou les emocions i les conviccions i que sorprèn amb la seva eloqüència abstracta i exquisida… Tot això recollit en una metàfora…»  Toni Prat.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca, Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Poesia filosòfica… visual al CRAI Biblioteca de Lletres

1. Retroenllaç: Matematicopoemes, una exposició de Toni Prat | Blog de la Biblioteca de Matemàtiques i Informàtica

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )