ÍnDICEs: nou portal d’accés de les bases de dades del CSIC (ISOC, IME, ICYT)

ÍnDICEs-CSIC és la nova plataforma d’accés a la informació científica publicada en revistes acadèmiques espanyoles, en substitució de les bases de dades ICYT, IME i ISOC.

Es pot entrar a la plataforma de forma gratuïta directament mitjançant l’adreça: indices.csic.es, amb opcions de cerca simple i pels camps d’autor, any de publicació, títol de document i títol de revista.

L’accés a ÍnDICEs-CSIC mitjançant la subscripció de la Universitat de Barcelona permet totes les opcions de consulta, visualització i exportació de resultats. També és possible crear un registre d’usuari, Mi Cuenta, amb l’adreça de correu electrònic institucional, per gaudir de serveis personalitzats: alertes per rebre avisos mensuals sobre incorporació de noves revistes o nous documents, la creació de llistes i les cerques desades.

Si teniu dubtes sobre com accedir accedir als recursos electrònics de la Universitat de Barcelona, consulteu aquesta pàgina.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, El Recurs de la setmana, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos web, Revistes i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a ÍnDICEs: nou portal d’accés de les bases de dades del CSIC (ISOC, IME, ICYT)

1. Retroenllaç: ÍnDICEs: nou portal d’accés de les bases de dades del CSIC: ISOC, IME, ICYT | Blog RecInfo -Recursos electrònics CRAI UB-

2. Anònim ha dit:

blocdelletres, thanks so much for the post.Really thank you! Keep writing.

3. Retroenllaç: ÍnDICEs: nou portal d’accés de les bases de dades del CSIC (ISOC, IME, ICYT) | Bloc de Lletres | Des del Meu Racó de Món

4. Retroenllaç: Fonts d’informació especialitzades | Bloc de Lletres

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )