15 minuts per conèixer el CRAI Biblioteca de Lletres

Durant els mesos de setembre i octubre durem a terme unes sessions de formació exprés per resoldre els principals dubtes que es puguin tenir sobre el funcionament del CRAI Biblioteca de Lletres.

En sessions de 15 minuts de durada s’explicarà com accedir a la xarxa wifi i als ordinadors, l’accés al catàleg i la localització de referències en els dipòsits de lliure accés, les reserves de documents, el tipus de material que es pot prestar, els espais d’estudi i treball i d’altres temes d’interès per a l’alumnat que inicia els seus estudis a la Universitat de Barcelona.

Les sessions es duran a terme tots els dimartsdimecres a les 12, a les 14 i a les 16.30 h. Us hi esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a 15 minuts per conèixer el CRAI Biblioteca de Lletres

1. Retroenllaç: Coneix la teva biblioteca: CRAI Biblioteca de Lletres | Bloc de Lletres

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )