Joan Solà fou un gran divulgador. A la xarxa es poden trobar nombrosos vídeos de diversos programes de televisió on hi va participar, així com les seves intervencions en actes com l’entrega del Premi d’Honor de les Lletres Catalanes o la concessió del títol honorífic de Doctor Honoris Causa per la Universitat de Lleida.

Per tal de facilitar l’accés a aquests vídeos, hem creat una llista de reproducció al canal de Youtube del CRAI Biblioteca de Lletres.

També es poden recuperar vídeos des de l’UBtv, el portal audiovisual de la Universitat de Barcelona fent una cerca per “Joan Solà”. Entre els resultats es poden visualitzar la seva última lliçó com a docent, “Construcció d’una sintaxi normativa: criteris, Exemples”, en el marc del màster d’Estudis Avançats i Aplicats de Llengua i Literatura Catalanes, diverses conferències de la “I Jornada Joan Solà” o  l’acte de comiat al Paranimf de la Universitat de Barcelona.

Així mateix, fent una cerca sota “Joan Solà” a TV3 a la Carta es poden visualitzar diferents programes d’aquest canal televisiu en els que va participar.

Neus Nogué, professora del Departament de Filologia Catalana i Lingüística General de la Universitat de Barcelona, analitza la vessant divulgadora de l’obra de Joan Solà en l’exposició virtual de la mostra ‘Joan Solà, bibliòfil’ que es pot visitar actualment al CRAI Biblioteca de Lletres.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions, Lingüística i llengües, Recursos web i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Joan Solà, divulgador: la seva participació en programes de televisió i altres vídeos

1. Retroenllaç: Joan Solà, divulgador: la seva participació en programes de televisió i altres vídeos | Bloc de Lletres | Des del Meu Racó de Món

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )