El CRAI Biblioteca de Lletres us felicita el Nadal

Tanquem l’any del blog aquesta setmana fent un curt repàs d’alguns dels temes destacats d’aquest 2018 al CRAI Biblioteca de Lletres.

Per començar, el CRAI ha estrenat aquest any el Cercabib, una nova eina per localitzar en un sol punt d’accés tots els recursos d’informació del CRAI. A més s’ha desenvolupat, com a part d’aquesta eina, un nou portal per localitzar la bibliografia recomanada de les assignatures incloses als plans docents de les titulacions de grau.

L’altra estrena, en aquest cas a les xarxes, ha estat el nou canal del CRAI Biblioteca de Lletres a Instagram. Doneu-hi un cop d’ull i seguiu-nos si encara no ho feu…

Les exposicions han format part de les nostres activitats habituals, com es pot veure a la retrospectiva de les exposicions a la Biblioteca de Lletres. Algunes d’aquestes mostres es poden veure en format virtual des de la pàgina d’exposicions del CRAI. En concret, al llarg de l’any 2018 s’han publicat les següents:

També hem acollit dues exposicions itinerants: Pearse Hutchinson: an Irish poet in Catalonia, en col·laboració amb la Maynooth University Library i  l’exposició sobre Manuel de Pedrolo creada per la Institució de les Lletres Catalanes: Pedrolo, més enllà dels límits.

Esperem retrobar-nos amb vosaltres aviat amb noves informacions i activitats. Mentrestant us desitgem un Bon Nadal i feliç any nou 2019!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.