Nova plataforma de consulta de la base de dades MLA International Bibliography

La prestigiosa base de dades de filologia MLA International Bibliography ha canviat recentment de plataforma de consulta de Proquest a EBSCO Host.

Tot i que els resultats de la cerca en aquesta base de dades es mostren mitjançant la consulta directa a Cercabib, ens pot interessar fer la consulta directament a la interfície de la base de dades per gaudir de totes les eines que ofereix aquesta bibliografia. Hi destaquem el seu tesaurus, un vocabulari controlat que inclou temes, noms, llengües, teories, etc. així com el llistat de noms d’autors com a matèria.

Sobre MLA International Bibliography:

La base de dades MLA international Bibliography recull bibliografia acadèmica sobre literatura, teoria i crítica literària; llengües i lingüística: estudi de llengües de qualsevol període històric, incloent-hi història i teoria lingüística, lingüística comparada, semàntica, estilística, sintaxi i traducció; ensenyament de llengües, literatura, retòrica i composició. També inclou: folklore (literatura popular, música, art, creences i rituals), arts escèniques (cinema, ràdio, televisió i teatre) i història de l’ impremta i l’edició.

Aquesta entrada s'ha publicat en Lingüística i llengües, Literatura, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out /  Canvia )