Llistats de referències amb Dialnet Plus

Dialnet és un dels portals més importants per localitzar bibliografia acadèmica en llengües  iberoamericanes. Tot i que la seva consulta està oberta a tothom, per gaudir de les avantatges de Dialnet Plus, amb serveis extra com la cerca avançada i altres opcions en la descàrrega i gestió dels resultats, cal crear-se un registre d’usuari personal a la plataforma amb l’adreça de correu de la Universitat de Barcelona, o bé fer-hi la consulta des dels ordinadors de la UB.

Un d’aquests serveis plus, disponible mitjançant el registre d’usuari al portal, consisteix en la creació llistes de referències bibliogràfiques al portal per fer-ne un ús privat o per compartir.

Vegeu aquest exemple d’una llista pública: https://dialnet.unirioja.es/ref/WlCV

Per crear aquestes llistes, un cop identificats a la plataforma, només cal marcar aquelles referències del resultat de la cerca que vulguem incloure i clicar l’opció “Afegir referències“. Podrem desar-les en una llista existent o bé crear-ne una de nova. Per consultar les que ja tenim creades hem d’anar a “Les meves referències“.

Aquesta entrada s'ha publicat en Recursos web, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.