Bibliotheca Teubneriana Latina (BTL) Online

El CRAI de la Universitat de Barcelona disposa de la consulta en període de prova a la Bibliotheca Teubneriana Latina a través de l’editorial De Gruyter.

Aquest recurs proporciona accés electrònic a totes les obres llatines publicades a la col·lecció Bibliotheca Teubneriana, que van des de l’antiguitat fins a textos medievals i neo-llatins, actualitzant-se anualment amb les noves obres publicades.

L’avantatge d’un producte com aquest es troba en les seves eines de cerca, que permeten fer cerques simples per paraules o frases i cerques avançades per autor, títol, segle, període o gènere. Es pot buscar pel codi TLL (sigles o acrònims utilitzats en el Thesaurus Linguae Latinae) i el LLA, els números de referència utilitzats al Handbuch der lateinischen Literatur der Antike per a autors o grups d’autors.

Accés: pàgina de productes electrònics en prova fins el 28 de juny de 2019.

Us recordem que podeu accedir també al Thesaurus Linguae Latinae (TLL) en prova fins el 30 de juny de 2019.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Bases de dades, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics, Referència i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Bibliotheca Teubneriana Latina (BTL) Online

1. tonoprat ha dit:

INVITACIÓ

Missatge de Bloc de Lletres del dia dl., 6 de maig 2019 a les 13:38:

> blocdelletres posted: “El CRAI de la Universitat de Barcelona disposa de > la consulta en període de prova a la Bibliotheca Teubneriana Latina a > través de l’editorial De Gruyter. Aquest recurs proporciona accés > electrònic a totes les obres llatines publicades a la col·lecció B” >