Día das Letras Galegas 2019: Antonio Fraguas Fraguas

Des de l’any 1963 la Real Academia Galega celebra cada 17 de maig el Día das Letras Galegas, que enguany homenatja la figura d’Antonio Fraguas Fraguas (1905-1999). Fraguas defensà la validesa de la llengua gallega per abordar qualsevol àrea del coneixement i estudià la realitat cultural del seu entorn des de diferents àmbits, incloent-hi la història, la geografia, l’art i l’etnografia de Galícia.

La Secció d’Estudis Gallecs i Portuguesos de la Universitat de Barcelona i el CRAI Biblioteca de Lletres organitzen amb motiu del Día das Letras Galegas una mostra bibliogràfica sobre Antonio Fraguas, que es pot visitar fins el 31 de maig a la Secció Central de la biblioteca i que inclou material gràfic proporcionat per la Xunta de Galicia.

Aquesta entrada s'ha publicat en Exposicions i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.