Taller sobre l’avaluació i la visibilitat de la recerca a Filologia i Comunicació

Taller adreçat a PDI i investigadors de la Facultat de Filologia (acreditat per l’ICE):

Sessió teòrica:

• Avaluació de revistes acadèmiques: estat de la qüestió, a càrrec d’Àngel Borrego, professor de la Facultat de Biblioteconomia i Documentació.
  • El suport a la recerca a la Universitat de Barcelona, a càrrec d’Ignasi Labastida, responsable de la Unitat de Recerca i Innovació del CRAI.

Taller pràctic:

• Dipòsit Digital: bones pràctiques | Identificadors i perfils d’investigador | Mètriques de citacions, a càrrec de personal del CRAI Biblioteca de Lletres.

Inscripcions (tria l’opció d’horari que et vagi millor):

Opció 1:

Conferències: 17 de juny,  11-13 h. Aula Maragall (111, Edifici històric).
Taller pràctic: 19 de juny, 9-11 h. Aula IG (Facultat de Matemàtiques, Edifici històric).

Opció 2:

Conferències: 17 de juny,  11-13 h. Aula Maragall (111, Edifici històric).
Taller pràctic: 19 de juny, 12-13 h. Aula IG (Facultat de Matemàtiques, Edifici històric).

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.