Juan Vernet traduït al turc

El 26 de setembre es farà la presentació a la Universitat de Barcelona de la traducció al turc de l’obra de Juan Vernet, Lo que Europa debe al Islam, realitzada per Nesrin Karavar (19 h, Sala de professors, Ed. Josep Carner).

Per aquest motiu, hem organitzat una mostra bibliogràfica d’acompanyament formada per materials seleccionats del nostre fons, de les biblioteques de Leonor Martínez i de Juan Vernet i de la Secció d’Estudis Àrabs i Islàmics. Les temàtiques exposades intenten evidenciar la importància de la traducció per facilitar l’intercanvi cultural, i el lligam de Juan Vernet amb Turquia i el Món islàmic.

La mostra es troba disposada en les vitrines ubicades a la Sala Pifarrer del CRAI Biblioteca de Lletres.

Programa:

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.