La taula periòdica i la literatura

El proper 6 de novembre a les 17:30 h, s’ha programat a la seu d’Alumni UB la conferència: La taula periòdica i la literatura , a càrrec de Xavier Duran i Escribà:

Amb ocasió de l’Any Internacional de la Taula Periòdica dels Elements Químics, proposat per les Nacions Unides per al 2019, el Club de l’Experiència presenta aquesta conferència, que posa en relleu la vinculació de la taula periòdica amb la literatura.

La taula periòdica i diversos elements químics concrets estan presents en moltes obres literàries. En alguns casos, tenen un paper destacat i significatiu en la trama narrativa o en el missatge poètic.

En aquesta conferència es posaran diversos exemples d’autors com ara E. H. Lewis, Herbert George Wells, Upton Sinclair, Raymond Queneau, Mary Soon Lee, David Jou, Àngel Terron o Primo Levi.

Abans de la conferència, Santiago Álvarez farà una visita guiada a l’exposició La Taula Periòdica: una icona científica, social i cultural al CRAI Biblioteca de Lletres (16:30 h). Us hi esperem!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a La taula periòdica i la literatura