Recursos de suport al TFG – CRAI Biblioteca de Lletres

La Guia del Treball Final de Grau del CRAI Biblioteca de Lletres, on s’hi recullen diferents recursos d’informació que us poden ajudar en la confecció del TFG dels ensenyaments de Filologia i Comunicació, s’ha actualitzat amb aquests continguts:

• Un nou apartat de difusió amb informacions sobre la publicació dels treballs de l’alumnat al Dipòsit Digital de la UB i de convocatòries de premis per TFG.
  • Actualització de la guia breu de citació de l’estil APA, amb nous enllaços i informacions sobre la setena edició d’aquest estil de citació.
  • Les guies de bases de dades inclouen les noves subscripcions disponibles (Drama Online, Thesaurus linguae Latinae, Social Science Premium Collection‎…).

Us recordem que aquest divendres es faran les dues darreres sessions informatives sobre la cerca d’informació especialitzada:

I encara us podeu apuntar també a les sessions de formació del gestor bibliogràfic Mendeley:

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Recursos web i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.