Exposició: Montserrat Roig, cronista d’un temps i d’un país

Exposició: Montserrat Roig, cronista d'un temps i d'un país

El CRAI Biblioteca de Lletres acull del 4 al 18 de març l’exposició Montserrat Roig, cronista d’un temps i d’un país, un repàs de la trajectòria professional i personal de l’escriptora i periodista. L’exposició, produïda pel Memorial Democràtic sobre una idea original de l’Associació de Dones Periodistes de Catalunya i el Col·legi de Periodistes de Catalunya, arriba a la biblioteca amb motiu de la inauguració del Pati Montserrat Roig a la Facultat de Filologia i Comunicació.

La Facultat de Filologia i Comunicació inaugurarà el Pati Montserrat Roig

En un acte que se celebrarà el dimarts 10 de març i emmarcat en les activitats relacionades amb el Dia de Dona, es batejarà amb el nom d’aquesta periodista i escriptora l’espai que connecta l’Edifici Històric i l’aulari Josep Carner. La Facultat de Filologia i Comunicació se suma a la campanya del vicerectorat d’Igualtat i Acció Social per visibilitzar les dones de la Universitat de Barcelona i ho fa batejant l’espai que connecta l’Edifici Històric i l’aulari Josep Carner amb el nom de Pati Montserrat Roig.

Amb aquesta acció, la Facultat vol reconèixer la figura de l’escriptora i periodista barcelonina (1946-1991), que va simultaniejar durant la seva vida la filologia, la comunicació, la creació literària i la docència, posant sempre per davant alguns dels principals valors universitaris, com ara la defensa dels drets de les dones i el compromís amb les llibertats.

Bateig del Pati Montserrat Roig | 10 de març | 10.30 h.

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Exposicions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.