Si sou usuaris de Mendeley i gaudiu de les avantatges ‘Mendeley Institutional Edition‘ (MIE) com a membres de la UB, és possible que en algun moment rebeu una notificació que us informa que heu de renovar-hi l’accés si voleu mantenir les avantatges institucionals:

Per mantenir o obtenir les prestacions institucionals només cal que accediu al vostre compte de Mendeley havent-vos identificat abans a la Universitat de Barcelona, per tal que quedi constància de la vostra pertinença a la institució.

Ho podeu fer fàcilment de diferents formes:

Via Cercabib:

Quan accedeixes a Mendeley des de Cercabib s’activa automàticament la identificació UB. Entrant seguidament al vostre compte personal de Mendeley se us renovaran els beneficis premium.

Amb el Botó SIRE:

Activeu el botó SIRE quan estigueu al web de Mendeley. Ho podeu fer abans o després d’entrar al vostre compte d’aquesta plataforma.

Un cop fet, podreu comprovar que s’han actualitzat les avantatges al vostre compte de Mendeley anant a l’apartat Settings & Privacy -> Subscription.

Si ja no sou membres de la Universitat de Barcelona, podreu continuar utilitzant Mendeley, però amb limitacions en el màxim d’emmagatzematge (2GB) i de grups permesos.

Trobareu tota la informació relacionada amb Mendeley Institutional Edition al web del CRAI.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Recursos web, Referència i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Obtenir els avantatges de ‘Mendeley Institutional Edition’ de la Universitat de Barcelona

1. Retroenllaç: Renovar els avantatges de ‘Mendeley Institutional Edition’ de la Universitat de Barcelona | Blog de Física i Química-CRAI