Lectura pública de textos clàssics: “L’Ase d’Or” d’Apuleu de Madaura

Pòster l'Ase d'Or

Cartell realitzat per: Tina Araüna @tinaarauna

Si no s’hagués hagut d’ajornar a causa de l’emergència sanitària de la COVID-19, avui haguéssim celebrat a la Universitat de Barcelona la lectura pública de l’Ase d’Or d’Apuleu, organitzada en el marc del festival anual de cultura clàssica Festival Européen Latin Grec.

El programa que es va preparar inclou la lectura pública en diferents llengües als jardins de l’Edifici Històric i una exposició al CRAI Biblioteca de Lletres, com ja es va fer l’any passat amb la Ilíada. Esperem que no passi massa temps abans que us puguem anunciar les noves dates. La part positiva és que encara sou a temps d’apuntar-vos i participar-hi. Animeu-vos!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals i etiquetada amb , , , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.