Bona diada de Sant Jordi!

Volem celebrar, encara que sigui només virtualment, aquesta diada tan atípica compartint el tradicional punt de llibre amb el que el CRAI de la Universitat de Barcelona us felicita cada any per Sant Jordi. Aquest any s’homenatja l’artista modernista Alexandre de Riquer en el centenari de la seva mort.

En aquesta notícia podeu veure les diferents activitats organitzades a les biblioteques del CRAI. En el cas concret de Lletres, tenim obert un concurs fotogràfic a Instagram. Animeu-vos i participeu!

Aquesta entrada s'ha publicat en Activitats culturals, Avisos de la biblioteca i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Bona diada de Sant Jordi!

1. Anònim ha dit:

Feliz día de libro y de Sant Jordi para todos mis compañeros y nuestros usuarios del CRAI Biblioteca de Lletres.

2. Gloria ha dit:

Feliz día del libro y de Sant Jordi para todos mis compañeros y nuestros usuarios del CRAI Biblioteca de Lletres. (Me había dejado una -l)
    G.

3. Alberto ha dit:

Una llàstima no haver pogut gaudir del Sant Jordi… esperem que al Juliol pugui ser igual de màgic que a l’Abril! 🙂