Formació en línia sobre la base de dades MLA International Bibliography

Us convidem a assistir a la sessió de formació en línia sobre les bases de dades MLA International Bibliography i MLA Directory of Periodicals que s’ha organitzat pel proper 25 de maig.

La base de dades MLA cobreix bibliografia acadèmica sobre literatura, teoria i crítica literària; llengües i lingüística. Inclou bibliografia sobre folklore (literatura popular, música, art, creences i rituals), arts escèniques (cinema, ràdio, televisió i teatre) i història de l’impremta i l’edició.

Programa:

– Descripció de les bases de dades MLA International Bibliography i MLA Directory of Periodicals.
– Utilitzar la cerca bàsica i la cerca avançada.
– Filtres.
– Visualitzar els resultats.
– Gestionar els resultats.
– Navegar pel Thesaurus MLA.
– Crear un compte personal [meu EBSCOhost].
– Accedir als espais d’ajuda [EBSCO CONNECT].

Objectius: promoure el coneixement de les bases de dades MLA International Bibliography i MLA Directory of Periodicals i el desenvolupament d’habilitats i competències de recerca d’informació científica, que faciliti el treball autònom en els nous entorns i exigències de l’aprenentatge i la investigació.

Dirigit a estudiants, professors i investigadors en les àrees científiques d’humanitats, arts, cultura clàssica, filologia, literatura, traducció, lingüística i llengües de la Universitat de Barcelona, Universitat Autònoma de Barcelona, Universitat Pompeu Fabra i Universitat de Lleida.

Llengua: castellà.

Data i hora: 25 de maig (13:30 – 14:45 h).

Inscripcióhttps://bit.ly/mla-ebsco

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Bases de dades, Comunicació i Indústries Culturals, Cursos, Lingüística i llengües, Literatura, Recursos electrònics, Referència i etiquetada amb , , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.