Més llibres electrònics disponibles

El CRAI de la Universitat de Barcelona posa a disposició dels seus usuaris Digitalia Hispánica, plataforma de continguts acadèmics d’editorials espanyoles i llatinoamericanes, amb més de 35.000 títols en castellà.

Disponible fins el 31 de maig de 2020.

Digitalia Catalan recull al voltant de 1300 llibres electrònics en llengua catalana. Ofereix títols acadèmics a text complet d’editorials com Publicacions de la Universitat de ValènciaUniversitat Oberta de Catalunya o Editorial Base, així com les revistes més rellevants en les diferents matèries.

ELibro.net, és una plataforma de continguts acadèmics especialitzats de caire multidisciplinari, en castellà. En l’actualitat conté més 112.000 llibres, publicacions especialitzades i altres textos de més de 1.000 editorials de prestigi.

Disponible fins el 31 de maig de 2020.

L’editorial De Gruyter i els seus socis editorials posen temporalment a disposició de la comunitat universitària  de la UB més de 75.000 llibres electrònics lliures de DRM.

Podeu consultar els recursos de la plataforma De Gruyter aquí. Disponible fins el 30 de juny de 2020.

Academic Complete de ProQuest  ofereix accés il·limitat i multiusuari a més de 180.000 títols de llibres electrònics de totes les disciplines, amb potents eines de cerca.

La base de dades agrupa els principals editors i títols del mercat, a més d’un ampli contingut universitari. És una col·lecció pensada per a la docència i l’aprenentatge.

springer

La col·lecció Springer eBooks (Humanities, Social Science and Law 2008) conté 214 títols de l’àmbit d’humanitatsciències socials i dret.

Permet accedir simultàniament a un nombre il·limitat d’usuaris i tots els llibres estan disponibles sense DRM. El seu contingut es presenta en format PDF, HTLM o ePub, activat en qualsevol dispositiu i en qualsevol moment.

La Biblioteca Virtual Tirant ofereix més de 5.000 títols en format digital, publicats des de l’any 2005 fins a l’actualitat. Tot i que el fons està especialitzat en dret, inclou llibres de diferents àrees del coneixement.

Podeu accedir als llibres electrònics a través del Cercabib: Biblioteca Virtual Tirant.

Més informació:

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Recursos electrònics i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una resposta a Més llibres electrònics disponibles

1. Retroenllaç: Localitzar bibliografia disponible en línia | Bloc de Lletres