Estrenem un vídeo sobre el CRAI Biblioteca de Lletres

Us convidem a veure un vídeo de presentació del CRAI Biblioteca de Lletres que hem fet pensant especialment en el nou alumnat i professorat d’aquesta casa i en tothom que no encara no conegui la biblioteca en la seva totalitat.

L’objectiu principal és ubicar en el plànol i mostrar els diferents espais que ocupem a l’Edifici històric de la Universitat de Barcelona, amb anotacions sobre el fons que s’hi pot trobar a cada secció i amb algunes referències als serveis que donem, tant presencialment com de manera remota.

Donem les gràcies molt especialment als estudiants que han participat desinteressadament en la confecció del vídeo.

Esperem que us agradi tant com a nosaltres!

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Biblioteques i etiquetada amb . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.