Més facilitats per accedir als recursos electrònics del CRAI

Accedir als recursos electrònics de la Universitat de Barcelona és ara més fàcil amb la nova extensió pel navegador “Library Access“.

El seu funcionament és molt senzill i, un cop instal·lada al navegador, ens informarà i donarà accés mentre naveguem als recursos digitals (articles, llibres electrònics, etc.) a través d’una simple finestra emergent:

Aquests són els passos per començar:

1. Descarregueu i instal·leu l’extensió al vostre navegador habitual.
  2. Seleccioneu Universitat de Barcelona al desplegable que veureu durant el procés d’instal·lació.

1. Navegueu normalment i la primera vegada que l’extensió detecti un recurs subscrit feu clic a l’anunci emergent per introduir les vostres credencials UB.

Trobareu més informació a la notícia sobre aquesta novetat, a la pàgina: Library Access i al vídeo que podeu veure a continuació.

Aquesta entrada s'ha publicat en Avisos de la biblioteca, Recursos electrònics, Referència i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.